Consumenten hebben behoefte aan tijd voor zichzelf en willen een genietmomentje met een speciale beloning. Vaak zoeken ze dan naar decadente producten met de beste ingrediënten. Dit is één van de trends die Dawn Foods in de afgelopen drie jaar heeft opgemerkt. Daarnaast speelt technologie een belangrijke rol in het verspreiden van de liefde voor eten. Consumenten willen steeds vaker hun ervaringen delen met producten en diensten die uniek en onvergetelijk zijn.

Het internationale team van marktonderzoekdeskundigen bij Dawn Foods heeft de laatste drie jaar onderzoek gedaan naar consumententrends door het analyseren van grote hoeveelheden data, het bezoeken van bakkerijen en het bestuderen van klantgedrag over de hele wereld. Op basis van dit onderzoek, en het analyseren van meer dan honderd databronnen en meer dan 85 producten en diensten op de wereldwijde markt, heeft het bedrijf acht nieuwe trends ontdekt waarmee je als bakker kunt inspelen op de veranderende behoeften van de consument.

Klik hier om alle acht trends te lezen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *