Kom je wel eens op de markt? Dan ben je vast de kraam van Bakkerij ‘T Stoepje wel eens tegengekomen. Volgende moet je misschien extra opletten want de volledige huisstijl van het bedrijf is veranderd. De bekende kleuren rood, geel en blauw zijn nergens meer te vinden. ‘T Stoepje werkt nu met zwart/wit en grijstinten en de marktkramen krijgen allemaal een nieuwe hout- en betonlook. De bakkerij wil hiermee ook de jongere doelgroep aanspreken.

Foto: ’t Stoepje

De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Zo laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud. Dit wordt gemeld in een artikel van Bakkers In Bedrijf. Klik hier om het volledige artikel te lezen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *